Saturday, January 29, 2011

Sepatu Merahku...

Yahoooo!!horey horey..Hari ni cuti!!Walaupun sekadar cuti hari minggu memang aku rasa syok sangat..Cuti2 ni boleh la bangun lambat cikit kan..cikit ke??ngeeee~Boleh la jalan2 habis kan duit hari ni..Wah!!Dalam kepala otak ni dah macam2 aku dan si dia dah plan..Mula2 nak


1. Meet someone **adala xleh nak gtau skrg..tunggu dulu.Tapi pertemuan yang sangat menarik!!~hoyeeee**
2.Nak pegi KL,misi utama kami..Macam biasa la..kata nak raya,walaupun bukan hari raya aidilfitri hatta aidil adha sekalipun kami tetap nak tumpang sekaki bershopping;P..Pertama Complex,Sogo,Jalan TAR habis kami redah..hujan pun hujan la..
3.Nak pegi PC Fair kat MidValley**takdela sampai nak shopping laptop atau camera bagai..cuma nak cari card reader je..huhu**


Bila dah seharian berjalan ni tak payah nak cakap la betapa sakitnye kepala lutut aku ni..adehh..Dah banyak kedai yang kitorg redah,tapi still tak jumpa2 kasut pujaan Encik Suami ni..**laki aku ni memang cerewet bila nak cari barang.aku ingat aku je cerewet..rupanye laki aku pun cerewet sama**Arghhggg dah tak larat ni**sambil buat muka sedih**Biasa la bila Encik Suami dah tengok muka Isteri kesayangan dah keletihan mula la dia kesian..Ok la baby jom kita minum dulu(panggilan untuk isteri tersayang ^^,)..Yeye~


Dah selesai minum dan setelah mendapatkan tenaga semula,mari kita ke Garden plak..Dari Pertama Complex,MidValley lepas ni kalau tak jumpa juga kasut Po (panggilan untuk suami tercinta) tak tau la baby nak cakap apa..Dan setelah berhempas pulas mencari kasut pujaan hati...Akhirnya.....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Tara!!!!~
Nak sangat kan..Nah amik..
Hari tu tengok team Black Hawk pakai but ni mula la laki aku tergedik2 nak cari but yang sama macam diorang juga
But lama dah koyak rabak,kasi chance la beli but baru




Yang aku tak tahan nak dengar bila laki aku cakap malam ni boleh tido dengan kasut baru..Sambil tersenyum macam kerang busuk..Ha??Kot ye pun dah lama tak but but baru agak2 la yang oiii..Ok la lepas ni boleh la baby beli kasut futsal baby plak(memang dah janji dari hari tu lagi..klu laki aku beli but baru aku pun akan dapat kasut futsal baru!! ;) adilkan??)

No comments:

Post a Comment