Tuesday, December 8, 2009

KOMEDI ROMANTIK VS SERAM

Jumaat malam sabtu aku dan buah hati tengok cite ni kat Sunway Pyramid.aku rasa nak tgk sangat cite ni.so aku suruh la buah hati aku booking siap2 cite ni dlm tenet.sampai je kaunter terus collect tiket.express!xpayah susah nak beratur panjang2..bila dh dpt tiket kami terus cari kedai makan.lapar sgt perut aku malam tu!perut dah masuk angin plak.pusing punya pusing bikin kepala aku pun pusing.banyak sgt kedai makan sampai dah x tau nak makan apa.last2 makan McD je malam tu.lepas makan sempat la juga round2 dlm shopping kompleks tu kejap.perghh bosan gile.xde satu benda pun yang berjaya buat aku tertarik..tepat jam 9.30 pm kami dah berada di dalam panggung.ramai gak yang tengok cite ni rupanya.perjalanan cerita ni memang menarik.mengisarkan tentang 4 orang couple yang bercuti ke sebuah Pulau Eden.actually percutian ni di rancang oleh sepasang suami isteri yang tengah dilanda krisis rumah tangga.untuk ke pulau ni diorg telah mengikuti pakej yang telah disediakan oleh pihak hotel.semua aktiviti telah disediakan untuk pasangan2 ni.dalam waktu tu macam2 perkara telah berlaku.macam2 gelagat setiap pasangan yang dpt kita tgk.ada yang jujur ada curang.tapi at the end semua bersatu semula.sweet sgt...its all about how we handle our marriage and our relationship.memang rugi sape yang tgk cite ni.tapi satu je aku xsuka tentang cite ni dia ada sebut perkataan "Makkah" tapi aku xpasti apa yang dia cakapkan.laju sgt dia cakap.aku xperasan plak.hurmm aku bagi 4 bintang untuk Couple Reatreat!







cite ni agak seram pada mulanya..tp part last tu mmg macam hampeh!actually aku dan buah hati nak tgk 2012 di Alamanda.tp alangkah malangnya bt kami pada malam tu.tiket dh SOLD OUT!!waaaaa..buah hati aku mmg sgt sedih.sebab dia yg beria2 sgt nak tengok cite tu.aku xde la excited sgt..aku lebih suka tgk cite Komedi Romantik..cite ni dh 2 mgu aku rasa kat wayang, tapi masih ramai lagi yang nak tengok cite ni.ingat bila pegi last2 minit ni dh xde org.nak xnak terpaksa la layan cite Phobia.yang lain semua cite kartun!dalam cite ni ada 5 cite.cite yang pertama sampai ke-4 memang agak seram.sampai kan buah hati aku ajak klua panggung.hehe..tp aku xbagi.aku cakap dengan dia **jgn ngada2 nak kluar.awak nak sgt tgk cite ni kan..kite tgk sampai habis k**nak xnak kena la dia tgk jg cite ni.haha.kejam aku.padahal aku takut gak time tu..tapi part yg last tu buat semua org dalam panggung tu gelak besar.its dumb but funny!ala2 cite Ju-on ada gak..aku bagi 3 bintang jela untuk cite ni.

No comments:

Post a Comment