Friday, March 19, 2010

HAPPY BIRTHDAY TO ME (^-^,)

17 March 2010, Rabu..hari ni birthday aku yg ke 25..since birthday aku jatuh hari keje tak dapat la nak jalan jauh2 sgt.Lagipun bulan ni banyak sangat keje so tak boleh nak amik cuti..so tunang tersayang bawa aku pegi dinner dekat Sunway Pyramid je malam ni. Actually aku dan tunang tak tau nak ke mana, so bila kami pusing2 dalam tu ternampak Tony Roma's..Nampak macam menarik so dinner kat sini jela malam ni..Mula2 kami masuk tak ramai sangat org.Lebih kurang setengah jam lepas tu ramai pulak yg datang...So kami order pasta je malam ni..tak tau nak makan apa.huhu~Meja kami dekat hujung skali.tersorok dari pandangan orang lain..Bukan apa tenang cikit bila nak makan nanti..













yummy~













aku dah tak larat nak habis kan pasta ni.banyak sangat!!~

aku dah tak larat nak makan lagi..muka mengah lepas makan.haha~

tunang aku lagi betul2 kekenyangan di buatnya..mana taknya pasta aku pun dia blasah skali..kan dah tersandar di buatnya ;P:D

Lepas makan and lepak2 sambil berbual aku dikejutkan dengan nyanyian happy birthday n cake dari staff Tony Roma's!!~~**aku sebenarnya pelik bila plak tunang aku order kek ni..apa pun thank tu you my po, i'm so happy tonight!!**Diorg nyanyi dah la kuat habis satu kedai nyanyi skali.arggg malunya..hehe..Group mat saleh sebelah meja aku ni mmg sporting.siap ber'wish2 lagi dgn aku..hehehe..thanks guys~Disebabkan aku terlampau malu aku terus tiup lilin xsempat nak wish apa2..hahaha..gabra, nervous, segan semua ada...


kek ni dapat free..thanks to restaurant Tony Roma's!!! next time blanja la lagi..hahaha~





Lepas habis makan terus tersandar..dah tak larat nak bangun rasanya..Mata aku pun dah macam di gam2..nak tak nak terpaksala bangun juga..huhu..thanks again to my beloved fiance for dinner n surprise cake tu!!!suka sangat!!!!~hehe..thanks juga kepada semua yg dalam kedai tu sebab sudi nyanyikan lagu birthday untuk aku n especially staff Tony Roma's yang sangat baik hati (^^,)

No comments:

Post a Comment