Friday, December 17, 2010

DI HARI PERSANDINGANKU...

Salam semua..Rasanya dh lama aku x mengupdate blog aku ni..huhu..Byk sgt vitaman kemalasan ada dalam diri aku disamping busy dgn karier br..haha..Lately ni sgt sibuk..Mood plak tak penah nak datang..Baru sekarang aku berkesempatan nak update blog aku ni.Hope everybody enjoy seeing my wedding pictures'



24 April 2010
Jam 10.30
Masjid al-Muttaqim, Sg Udang, Klang


Syukur alhamdulillah dengan sekali lafaz sah aku bergelar isteri


Sebelah aku punya hantaran warna merah putih & sebelah suami plak warna hitam, silver n putih..Hasil gubahan ni semua atas kerja keras kakak aku..Home made ok!!~cantik x??

Lepas je akad nikah jam 2.00 petang aku buat persalinan..Semuanye ada 4 baju..Gaun, Sari, Kimono n Baju Kurung Kedah..

Malam tu lepas isyak aku buat malam berinai besar =)..Tema untuk malam ni aku pilih color Hitam & Gold..Masa pengantin lelaki nak berarak siap bakar mercun lagi.Tapi aku takleh tgk.Mak tak bagi aku berarak sekali..huhu..Terpaksa la aku tunggu atas pelamin je..ngee~

Ramai juga kawan2 yang datang malam berinai tu..Thanks buat korang semua..memang happening bila bebudak ni buat kecoh!!~Lagi2 bila diorg ni dapat "bergabung"..Sakan masing2 kan..huhu


Family aku~

Malam tu agak sebak juga buat kami sekeluarga especially mak aku la..Still teringat kat arwah ayah **al-fatihah buat arwah**Walaupun tanpa kehadiran ayah but we still remember you AYAH..


25 April 2010
Majlis Persandingan

Hari tu semua family aku pakai baju merah.Merangkap penanggah **aku dah sponsor baju korg bt keje elok2 ye..hahaha**


Family Potrait~

Thanks buat kawan2 yang memang happening..


Outdoor..Bukit Tinggi,Klang~





Buat semua yang bertungkus-lumus untuk hari bersejarah aku ni, thanks a lot!!~especially buat keluarga,sedara-mara,jiran tetangga,kawan2 yang sentiasa menceriakan majlis,mak andam n the geng n the best pengapit ever ustaz n ache ;D:P,..Thank you sooo much!!~


Make Up : iss kiss (Pesona Andaman Klang)
Sangat berpuas hati dengan khidmat n make up yang meletup!!~

No comments:

Post a Comment