Friday, January 13, 2012

NAK KENAL SAYA??

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Masih tak terlewat lagi untuk aku ucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2012 ;), walaupun sedikit lewat 'mengngewish' pada korang semua.. Hehe.. Agak lama aku menyepi dari dunia blog ni kan, bukan apa lately ni kesibukkan telah melanda dalam kehidupan akU. Maklumla dah ada orang baru dalam hidup ni..

Mesti korang tertanya tanya sapa kan. Haaa ni aku nak introduce kat korang my hero. Syukur alhamdulillah setelah genap 40 minggu akhirnya aku selamat melahirkan seorang baby boy ke dunia. Actually banyak yang aku nak ceritakan tapi buat masa ni masa tak mengizinkan. So aku kenalkan jela dulu baby aku ni pada korang ye (**,)

v
v
v
v
v
v
v
v

taraaaaaa

Inilah kekasih hati ku yang baru ;D
Muhammad Adam Hariz
18 December 2011
12.32 am



Ni semua picture Adam masa memula dia klua ke dunia (fresh baru keluar dari perut), bulatkan?? Now muka dah lain cikit la.. nanti aku kasi upload gambar latest dia erk.. Hari ni merupakan hari 26 aku berpantang. Banyak yang nak aku kongsikan pengalaman melahirkan anugerah dari Allah ni, tapi si kenit kat sebelah ni tido macam tak nyenyak je so lain kali la ye...

No comments:

Post a Comment