Monday, January 31, 2011

Hari ni boleh tersenyum lebar!!~


Semalam Ensik Suami dah dapat but dia,so hari ni turn aku plak dapat kasut baru seperti yang telah di janjikan..TQ sayang...hehe..Kasut lama aku pun dah teruk sangat.Bila nak sepak bola confirm lepas tu bengkak2 kaki aku dibuatnya sebab kasut aku tu dah nipis sgt..Walaupun tak sehebat mana aku berfutsal nak gak merasa kasut mahal2 kan..huhu..Sebenarnya berat hati gak nak beli kasut ni..Tapi since Encik Suami dah bersemangat nak mengotakan janjinya..aku terima je la..TQ sooooooo much!!~

Mula2 ingat nak cari kasut murah2 je tapi yang murah tu aku tak berapa nak berkenan..ceeewah!!Demand plak..Tapi bukan sebab tu je,yang agak murah tu semua dah takde size yang sesuai untuk aku..So amik jela yang ni..ngeee~Kalau nak ikutkan memang kasut ni yang aku idam2ka...Teracapai juga hasrat aku nak berkasut baru walaupun tengah plan nak memboyotkan diri tahun ni..hikhik..Hopefully ada la rezeki lepas ni ye ;)

p/s:Melayang lagi duit laki aku kali ni..Kesian dia..Tapi nak buat camne..Dia yang bersungguh nak belikan..Aku terima jela..Nanti belikan lagi barang yang lain ye ;P

No comments:

Post a Comment