Wednesday, February 2, 2011

Apa nak buat???

Waaa banyak syiok ini hari
Jalan punya la lenggang time nak g keje tadi
Sampi2 ofis gelap lagi!!~APA??
Aku keje sesorg ke hari ni??
Ohhh tidak rupanya2
Ada lagi orang yang tak berapa nak ramai keje hari ni
Parking tadi pun boleh letak mana aku suka
Siap beli breakfast kat luar pagi ni
Yela jalan tengah lenggang ni parking pun tengah melambak
Boleh la aku klua sesuka hati aku..huhu
Agak2 aktiviti apa nak buat seharian kat ofis hari ni??
Aku ni bukan pandai nak mengular sangat pun
Bos ada ke takde ke aku tetap setia di depan PC aku ni
Cecewahhhh..Tapi betul la..
SUMPAH!!
Aku memang tak retila nak merayau jauh dari tempat duduk aku ni
Aku pun tak tau la kenapa aku ni baik sangat
bhahahaha (gelakkan diri sendiri)

Mentang2 la cuti panjang ramai la amik cuti nak berjoli sakan kan
Aku ni jela selalu jadi penunggu setia kat ofis ni
Nak buat cmne kan..
Takpe2 esok dah dapat cuti Public Holiday
Aku nak g bercuti dengan Family
Yahoooooo!!

Opss sebelum terlupa
SELAMAT TAHUN BARU CINA BUAT KENGKAWAN YANG BERBANGSA CINA ;)
pssttt angpow jgn lupa kasi k;P

No comments:

Post a Comment