Friday, July 1, 2011

Me @ Week 16

Sedar tak sedar dah masuk bulan July
Bulan depan dah nak start puasa plak
Cepatnye masa meninggalkan kita kan...
Semalam genap 4 bulan kandungan aku

Syukur alhamdulillah aku dah masuk trimaster yang ke-2 sekarang ni
So far penyakit muntah muntah pun dah takde sangat
Alhamdulillah
Just kadang kadang dia acah acah nak muntah je
Tapi yang aku perasan aku dah mula letih kalau jalan atau berdiri terlalu lama
Nanti mula la rasa lenguh lenguh
Tulang belakang pun dah rasa tak selesa
Ohhhh cepatnya symptom tak selesa ni datang
Sangatla tak best!!~

Sekarang ni perut dah semakin membuncit
Check up pun baru 2 kali
Hari tu doctor dah buat scan
Dah nampak baby ;)
Dah nampak kepala, tangan, tulang belakang & jantung dia
For the 1st time tengok baby sendiri
Sangat la teruja..Harusla kan..Hehe
Tapi hari tu doctor cakap baby aku besar ;(
Doctor minta datang next week nye untuk minum air gula
Nak check kot kotla ada kencing manis ke
Waaa takutnye...
Kalau nak ikutkan family history xde plak yang ada kencing manis
Aku pun tak selalu minum air manis
Tak taula result dia camne nanti
Hopefully takde apa-apa la yang membahayakan aku & baby

No comments:

Post a Comment