Friday, August 17, 2012

SELAMAT HARI RAYA

Assalamualaikum
Hari ni last day kerja
Syokkkk gile lusa dah nak raya
Persiapan pun alhamdulillah nampak macam semua dah complete
Tapi tak taula kalau tetiba last minit ni gatal tangan nak perabihkan duit beli baju raya lagi ke

Misi mencari tudung raya pun dah berjaya
Hajat hati nak beli tudung fareeda
Alih alih sampai kedai habis licin orang lain dah borong dulu
Takpelah bukan rezeki nak beli tudung mahal
Lagipun kalau aku beli tudung fareeda pun
Confirm selai jela aku mampu beli
Finally aku beli kat butik mama
Borong sekali 3 helai + ada diaskaun lagi masa beli tu
Gile rasa macam nak beli lagi seploh helai..hahahaha
Puas hati aku :D

Baju raya Encik Suami pun dah ok
Si Comel punya baju raya jangan la cerita
Dia saja dah berhelai helai
Kalah ibu ngan ayah dia punya ok!
Tahun ni seronok la tempah baju raya 
Coz si kecik tu pun ada baju melayu dia gak
Siap ada songkok lagi tau
 Tak sabarnye nak siapkan Adam pagi raya

Yang lagi best tahun ni 
Bukan aku je bagi duit raya
Tapi Adam pun boleh dapat duit raya
Hooyeeeeeeeeeeeeeee
Eh eh tetiba mak lebih excited plak ngeee~
Manala tau kot kot ibu sesak nanti bolehla ibu buat loan ngan Adam kan..lalalala~

Tahun ni turn raya umah aku dulu, dekat klang je
Raya kedua nanti insyaAllah kami gerak balik kampung Encik Suami pulak
Nun jauh ke utara sana..
Tok,wan,moyang,makcik pakcik semua dah tak sabar nak jumpa Adam bam bam
Harap harap tak jam la nanti gamaknye

Dikesempatan ini aku ingin mengucapkan 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN
Buat semua pembaca yang sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni
Hati hati di jalan raya ok!

No comments:

Post a Comment