Thursday, December 20, 2012

30 min bersama Ustaz Don Daniyal

Bulan ni Bicara Rohani punya penceramah sangatlah mantap!
Apa taknye Ust selebriti datang kot
Ohh peluang camni jangan kita lepaskan
Pagi pagi lagi dah tapau sarapan
8.30 pagi terus pegi dewan nak duduk depan punya pasal
Nasib sampai sampai tu masih banyak lagi kerusi kosong
Tapi ada sebahagian tu dah di booking dengan buku,kertas & shawl 
Hampehhh!
Orangnye takde lagi barang barangnye tukang jaga tempat
Nasib port aku cantik
Boleh tengok muka penceramah puas puas
Hehe


Haa ini lah penceramh of the month kat ofis kali ni
Sape tak kenal Ust Don Daniyal Don Biyajid ni kannnnnn



 Actually gambar dia yang aku amik agak banyak
Tapi letak kat sini sikit sikit sudahla
Bukan korang tak penah tengok muka dia pun kannn


 Actually ni kali ke dua tengok Ust Don secara live
1st time penah terserempak dengan Ust Don & Isteri tengah shopping barang dapur kat Alamanda
Masa tu macam cam tak cam
Sebab time tu dia tak pakai serban
Pakai kemeja n jeans, wife dia pun sempoi je
Perghhh memang hensem la Ust Don ni kan
Boleh jatuh cinta di buatnya
Nasib dah kawen
Kalau tak aku paksa Ust Don kawen dengan aku
Eh?hahahahaha
Abaikan
  


 Aku sempat juga borak borak time ni ngan Ust Don
Aku cakap "Ust anak saya minat betul tengok Ust, kalau tengok Ust dalam rancangan Ust tu tak berkelip mata dia.. "
Ust sengih je bila aku cakap gitu
Kembangla tu!hahaha
"Ooo yeke..syukur alhamdulillah..Sampaikan salam saya pada anak ye"
 Errrr Ust anak saya baru setahun la
Takpela saya jawab on behalf anak saya ye Ust
Hehehe


 Seyes best dengar ceramah Ust Don
Kalau selalu tengok dalam tv kali ni dapat tengok secara live
Super best!!!
Ni kalau la si Adam dapat tengok Ust Don depan depan kompem dia suka
Silap silap mau dia menjerit-jerit
Si kecik tu kalau menjerit mau dengar suara sekampung
Haishhh ikut sapa la suka menjerit tu kan
Adam la Adam



 Dalam kepayahan untuk bergambar dengan Ust Don 
Akhirnya berbaloi juga
Member aku si Tiha pun dapat gak menyelit sekali
Memang muka puas hati masing masing bila dapat bergambar dengan Ust pujaan ramai ni
Huhuhu




Dapat menyelit lagi 
;P




2 comments:

  1. wah..dah tepek jugak..mau rembat sekeping dua yer...aku pn dah masukkan gambar....

    ReplyDelete
  2. harus pantas!!hahaha...datang la kat meja..nnt bw pen drive skali ye..byk lg gmr nye tu..hehe

    ReplyDelete