Thursday, April 28, 2011

Calculation Make Me Crazy!!

Sekarang kehidupan aku dan Encik Suami sedikit berubah.Soon akan berubah banyak lagi.Huhu..Mana taknye sekarang aku dah berbadan dua, dah tak boleh nak round round da world.Cheeewah!Hehe..Nampak gayanye impian nak ke Sabah tertangguh lagi..Baby dalam perut ni tak boleh nak lasak lasak lagi..So pergerakan aku dan Encik Suami agak terbatas..Takpela..Next time baby dah besar bawa baby jenjalan jauh lagi ye..

Sekarang dah kena minum susu.Uwekkkk!~Huuuu..Kalau minum susu HL tu ok lagi...Ni kena minum susu Anmum Materna plak sekarang ni..2 gelas sehari.Payah gak nak telan.Tapi demi baby dalam perut ni aku gagahkan jugakla..

Dan yang paling seksa Encik Suami suruh aku buat homework.Arggghhh..Takmo!!!~Encik Suami suruh aku buat kira kira yang mana sememangnye aku seorang yang sangat lemah dalam kira kira.Demmit!Tapi demi mu anak, ibu akan buat juga walaupun agak slow lagi tersengguk sengguk.Yela dah bape tahun plak aku tinggalkan sekolah.Ni nak kena buat latih tubi mate plak.Adoiii pengsan!!~Tapi takpe, demi perkembangan otak baby benda ni sangat la bagus sebenarnya.Lets kira kira ya!!**sekarang baru buat mate UPSR,hehe,masak la nak buat yg SPM punye..**

Ok tu je sempat update.Mood nak mengupdate agak kureng sekarang.Ayat pun dah macam apa..Next entry la aku cite detail lagi apa yang patut ibu mengandung amalkan ye..Bubye ;)

No comments:

Post a Comment