Thursday, April 21, 2011

Khamis Malam Jumaatla!!

Tajuk kat atas tu tak boleh blah..Wah tajuk katanye..Ayat tak matang langsung..Huhu~

Hari ini adalah hari yang paling aku tunggu..Kenapa?Takde apa,saja.Cuma bila berakhir hari ini selepas jam 5 petang jiwa raga aku boleh tenteram.Otak pun tak payah nak fikir banyak benda lagi.Harap haraplah.Janganlah tetiba lepas ni ada lagi ye..Huhu..


Hari ni semangat bangun pagi walaupun mata ni nak pejam lagi.Seminar hari ni aku 1 of the organizer.Ke hulu ke hilir aku hari ni.Konon konon bawa la camera canggih nak amik gambar tapi ntah camne nafsu nak amik gambar hambar pulak..Adala cikit gambar yang aku amik..Jadilah,daripada takde kan..

Tapi frust bila muka aku tak masuk dalam gambar dengan YDP.Cehh!Aku sibuk buat keje diorang dah amik gambar.Tak aci tau..Setel sana sini,mana yang patut kena buat,kejar orang tu orang ni,kejap kat dalam dewan kejap kat luar dewan,kejap naik tanggan turun tangga,tepon orang tu orang ni bla bla bla..Fuh agak agak hari ni mau 10ribu langkah aku hari ni.Gaya hidup sihat sungguh aku ni.Tak padan tengah berbadan dua.Nasib si kecil dalam perut ni tak banyak ragam.Senang aku nak bekerja.Syukur alhamdulillah..

Part paling best bila dapat check breast cancer secara percuma dengan menggunakan teknologi yang canggih/tak menyakitkan langsung.Apasal free?Aku AJK tertinggi ma..Free lorr ;D..TQ Datuk Dr Sidiq..Tapi yang check tu bukan dia la.Nak mam***..Malu la orang yang buat check up tu.Tapi seyes ah.Tebal gak muka.Mana taknye Dr tu singkap je baju sampai atas.Memang trang tang tang dia tengok ko punya atas tu.Siap sapu sapu lagi.Adehhh nasib tak stim.Hahaha.Bongoks la!!Gugurl kowt Dr tu nak stim apanye..Bagus ah Dr tu.Layan orang baik punye.She from Chennai,India.Dah 10 tahun hidup kat Malaysia.Eceh..Sempat aku interview dia..Tapi nama je aku lupa tanya.Ngeee~

Bila jam dah tunjuk ke angka 5.YES!Seminar dah habis.Berakhirla sudah tugas aku kali ini.Before balik Dato' ajak buat post mortem dulu.Feedback semua ok dari peserta dan peniaga yang buka booth hari ni.Walaupun hujung bulan sakan juga mak mak ni membeli.Okla tu,beli untuk anak anak juga kan..Aku tak sempat nak round kat booth booth tu..Jeling jeling manja je.Nak beli tak berkesempatan pun,mana taknye ke hulu ke hilir aku ni.Apa nak buat..Tapi sep juga duit aku.Cuma yang aku sempat beli karipap frozen dengan popia satar frozen.Sedap!Baru je lepas makan tadi..Hehe..

Pukul 6.15 petang terus cabut balik.Semua dah setel.Salam salam,cium pipi kanan kiri mak mak datin,dato',pn sri,puan puan,kakak kakak bagai terus aku cabut.Tak mau tunggu lama lagi.Nanti ada je nak kena buat.Mak datin aku dah balik aku pun balik la..Huhu..Nway sangat happy dapat bekerjasama dengan ramai orang,dengan orang orang yang berpangkat ni,walaupun diorang ni berpangkat dato' datin bagai tapi diorang ni sangat baik tau.Very sporting u know..So takdela rasa stress bekerja dengan diorang ni..Enjoy je beb.Seronok dapat bergaul dengan ramai orang ni banyak knowledge yang kita boleh dapat.Kan bagus kalau macam tu..Tak gitu??Cehh bak kata member member "waaa hebat sekarang,kawan dengan datin datin je sekarang ni"..Hehe..Ada juga yang cakap "eh ko ni dah macam makcik makcik aku tengok,sibuk benor berpesatuan"..Nak buat camne.Dah minat..Huhu..

p/s : gambar nanti la aku letakkan..sekarang malas nak tranfer gambar lagi la.Bye.

No comments:

Post a Comment