Tuesday, April 1, 2014

Gadis Mac

Ni cerita bulan lepas. Baru sekarang berkesempatan nak mengupdate blog. Kenapala malas sangat sekarang ni kan.. Haishhhh~

Bulan Mac banyak kejadian berkaitan dengan gadis! Cheeewah!

Actually bulan Mac birthday aku, mak, kakak ipar dan yang paling latest kedatangan baby girl yang comel! Maknanye tahun depan boleh celebrate birthday 4 orang sekaligus. Boleh buat parti besar-besaran nanti. Hikhik..

Birthday ibu tapi anak yang over excited nak tiupkan lilin


Petang tu Encik Suami belikan kek kecik je.. Budget takde almaklumla orang yang birthday tengah bulan ni memang rugi! Grrrr~ Malam tu Encik Suami ajak makan kat luar je, padahal aku dah siap masak spagetti kat umah. Tapi demi tak nak menghampakan Encik Suami aku turutkan aje. Spagetti boleh simpan untuk esok ;)

Niat hati nak makan sushi tapi disebabkan kedai tu penuh terpaksala tukar pegi makan kat kedai lain. Memandangkan dah lama tak makan kat nandos maka kat situ jela kami ber-dinner. Untuk Adam aku bawa bekal siap siap, sebab takut takde food yang sesuai untuk Adam. Simple je celebration kali ni. Dalam keadaan aku yang membuyung ni memang malas sebenarnya nak keluar ke mana-mana. Memang aku tak harapkan apa-apa sangat tahun ni, sebab lebih fokus pada baby yang akan datang nanti.







Minggu lepas birthday aku, birthday mak pulak. So kami adik beradik pakat buat potluck. Takde plan pun main redah je. Jadilahkan, janji boleh buat mak happy. Tahun lepas dah ke red wok, bangi tahun ni buat kat umah pulak.

Nampak tak sape yang excited lebih? Adam! Dia paling suka bab bab tiup lilin ni. Part yang paling dia suka bila orang nyanyi lagu Happy Birthday To You. Kemain tepuk tangan lagi.


 

Layan diri makan kek.. Hehehe


Yang Paling best kehadiran baby baru. Ni anak abang aku, 6 tahun menunggu akhirnya lahir juga zurait yang di tunggu-tunggu. Baby Rushdina Ahlam Rose. Kecik je, berat lahir 2.75 kg. Kemain halus lagi. Boleh pegang sebelah tangan je. Si kenit ni siang hari kemain syok tido kang pukul 12 malam mula la cerah mata tu. Haishhh la.. Seronok dapat cium bau baby, wangi aje. Ni yang tak sabar nak tunggu sendiri keluar ni.


No comments:

Post a Comment