Wednesday, February 16, 2011

Bukan Benci Tapi Tak Suka

Ishh aku geram betul la dengan manusia sorang ni
Tak penah nak paham bahasa betul!!
Bikin aku panas je kan..
Weh..Tolongla..
Main jejauh cikit boleh tak??
Ko tak paham ke hint2 yang aku bagi selama ni
Ke ko memang bodoh??
Ya Allah tolongla jauhkan manusia 'ni' jauh dari hidup aku..
Asyik nak nyelit je bila aku cakap
Ikut hati nak je aku stapler mulut ko tu
Tolongla..Tolongla ye
Aku dah tak tau camne nak bagitau aku tak gemar dengan peel ko
Aku malas nak cakap lebih2
Kang bernanah plak telinga ko tu
So please la ye..
Hindari dirimu dari hidupku!!~

p/s:Sesungguhnya aku dari dulu memang tak gemar dengan manusia yang tak reti bahasa ni tau..Bukan aku tak cuba terima dia seadanya..Tapi makin aku cuba makin menjadi2 plak peel nye..Aku pun bukan nak buat musuh dengan dia ni tapi kalau dah perangai orang yang suka buat korang rasa lemas bila bersama boleh ke korang tahan??Waaa aku plak rasa tension bila bertembung dengan dia..Minta2lah satu hari nanti dia akan faham yang perangai mengada2nye tu buat orang menyampah!!~Aku alergik betul la dengan dia ni..Sorry la ye.Aku betul2 tak boleh terima kamu buat masa ini.Sekian.

No comments:

Post a Comment