Thursday, February 10, 2011

Cerita Bos & Cermin

Tiap kali aku masuk bilik bos aku mata aku ni asyik je nak usha2 kat meja dia.Macam ada magnet je yang tarik biji mata aku ni.Aku mesti nak pandang kat satu tempat tu..Benda bukan menarik sangat pun.Tapi ntahla memang aku asyik2 nak toleh kat situ je..Tak tau la kenapa kan..Dulu aku tak berapa nak perasan.Tapi since bebudak ni asyik cite je pasal benda tu,aku pun jadi tertarik nak tengok benda tu..Haha..Korang mesti ingat barang baikkan.

Alah biasa2 je..Tapi yang menarik dan lagi tertarik benda tu disebabkan ianya besar dan bercorak2 gitu....Apakah??Boleh korang teka??Suspen je kan..Alah cermin kat tepi komputer dia je pun...Tapi seyes beb.BESAR.Agaknye la kan apa yang dia buat dengan cermin tu kan.Tengok muka sambil make up??Ohh no no no..Bos aku laki la weh!!Sejati la..Camne aku tau..Isteri tengah ngandung kot..Off cos la lelaki kan..Kalau tak lelaki tak la ngandung isteri dia tu ;D

Aku rasa bos aku ni jenis yang suka mencermin dirinya sendiri la.Kalau tak,takkan la besar bebenor cermin depan dia tu kan.Ishh aku tak penah aku jumpa bos yang suka letak cermin atas meja keje ni lagi2 lelaki.Sumpah!!~Aku yang wanita sejati ni pun tak pernah nak letak cermin atas meja aku.Buat serabut je letak barang banyak2 atas meja.Lagipun kang kalau aku letak cermin depan mata aku payah plak aku nak buat keje lain.Mana taknye..Aku ni pantang nampak cermin.Kang tangan aku ni gatal je nak picit2 jerawat..Mana tak berlopak sana sini muka aku..Dah macam kawah bulan pun ada..Hehe..Takleh control beb.Tu yang aku fobia jumpa cermin.Tapi aku rasa bos aku ni jenis lelaki yang kemas.Tengok la dressing..Kemas je memanjang..Muka pun bersih..Rupa ada cikit Jaafar Onn la..Bukan aku cakap.Bebudak ofis ni yang cakap.Hahaha..Ishh tak baik dowh kutuk2 bos..Ok apa dia ;P..Sukati dia la nak buat apa pun dengan cermin tu.Janji dia tak kacau hidup aku..Hmm agak2 kalau bos kau terbaca la apa yang aku tulis mau dia suruh aku ketuk ketampi depan dia gamaknye :D;P..Sorry bos...

No comments:

Post a Comment