Tuesday, March 22, 2011

I'm Getting Old..Huhuhu~

Ada sapa sapa nak nyanyi untuk aku??hehehe..Terasa cepat masa berlalu.Usia pun makin tahun makin bertambah..17 Mac 2011 genap usia aku 26 tahun!!~Happy Birthday To Me ;)..TQ pada kawan kawan yang wish untuk aku..TQ juga ingat birthday aku.Especially FBians.Penuh kat wall aku dengan wish wish kamu semua..Lap you all lah!!~Takde apa yang berubah,cuma usia je bertambah tambah..huhu..Seram gak ni.Agak agak apa la yang aku dah capai sampai ke hari ni ye..Hurrmm alhamdulillah nak keje dah keje, nak kawen dah kawen, kete pun dah ada cuma tinggal dua perkara penting je aku belum capai ..Kena kerja keras untuk aku capai dua benda ni.Doa doakan aku dapat capai benda yang aku hajati ni ye..Aku pun doakan korang yang baca blog aku ni tercapai juga la hajat korang nanti..Amin...

Birhday aku kali ni Encik Suami bawa makan kat SWEETREE, Ampang.Inspired by Qi.Hehe..HAri tu tengok dia makan dalam Jalan Jalan Cari Makan macam sedap je.Terliur plak tengok dia makan.Tu yang sanggup cari kedai ni dalam tenet bagai.Tq sayang bawa isterimu sampai ke sini ;)..Thanks juga untuk hadiah yang tak ternilai especially kasih sayang yang po bagi kat baby selama ni..I love you soooo much **alamak terlebih mengekpressikan perasaan kasih sayang kat public area la plak ;D**

Jom layan gambar (",)

Dessert
Sorbet @ Ais Krim


So far makanan kat Sweetree ni nod bad la.Something new buat aku dan Encik Suami.Yela mana penah makan Korean food before ni.Harga pun ok tak mahal sangat.Environment pun ok.Hiasan kedai pun cantik.Servis plak hurmm ok jugak!!Bos dia sendiri hantar makanan pastu yang lagi best bila makanan sampai lambat bos dia sendiri minta maaf..Kan bagus semua kedai buat camtu.Baru la pelanggan rasa seronok walaupun makanan tu sampai lambat.Yang penting layanan yang tokey tokey kedai ni bagi kat customer.Betul tak??Tapi kat Ampang ni memang heaven la makanan dia.Penuh keliling jalan kedai makan.Semua nampak menarik.Next time nak datang makan kat sini lagi la.Banyak kedai nak kena terjah lepas ni**mana la tak demok!!makan je keje laki bini ni..huhu**

Lepas makan terus ke Bukit Ampang.Saje lepak lepak tengok view dari atas ni.Memang superb!!~

p/s: Happy Birthday juga buat Mak & Mak Mertua..Birthday diorang ni sebelah sebelah je..Mak aku 21 Mac, Mak Mertua 20 Mac.Dengan ucapan buat mak mak berdua

Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki
Sentiasa berbahagia disamping anak anak dan cucu yang banyak peel ni..huhu
Buat Mak Mertua tunggu la ye.Kami tengah nak memproses cucu buat mu Ibu
Kalau ada berita gumbira akan anak menantu mu ini sampaikan**menantu ke hantu aku ni..hahaha**

2 comments:

  1. hi ziera...cakap pasal halal korean foods nih saya baru jer upload pics masa makan kat Sweetree nih kat blog saya. Memang cantik kedai dia kan? Foods pun OK.
    Senang2 tu jenguk la yer kat www.blogmakanbest.blogspot.com topik sini pasal makan,makan dan makan 100% hehehe takde topik lain.
    Kalu sudi tu follow la yer blog saya TQ TQ TQ bebanyak!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi En Sheikh..waa menarik blog En Sheikh..memang byk info psl kedai2 mkn.nx month nak turun jb, byk info psl kdai mkn kat sna. Menarik!

      Done follow ur blog En Sheikh (**,)

      Delete