Friday, March 25, 2011

Selesai Jua Kau Akhirnya

Syukul alhamdulillah function pertama aku dah selesai.Lepas ni ada satu lagi.Haishh lepas ni lagi big function kena handle.Pepun syukur sangat yang hari ni punya function dah selesai.Terima kasih banyak banyak pada kawan kawan yang banyak membantu.Jasamu akan ku kenang sampai mati lah!!~Don't worry..Huhu..

Tapi dalam kemeriahan nak memastikan function ni beralan lancar banyak gak dugaan yang aku nak kena tempoh.Dengan nak kena buat buku laporan,surat surat untuk vip tak vip,dengan nak kena call & email sana sini rasa nak tercabut nyawa aku dibuatnye..Sampai tak boleh tido gak la aku beberapa hari masa tu..Itu belum lagi dengan kedatangan orang baru yang aku totally tak berkenan!Damn betul la dia ni.Banyak mulut betul.Memandai mandai je nak buat itu ini tanpa pengetahuan aku.Hemo hemo..Berani kau buat sesuka hati kau ye..Dah la bodoh sombong,belagak macam senior**walaupun usia ko lebih tua dari aku itu tak bermakna ko tak perlu hormat aku dan keputusan yang aku buat tau!!**Aku orang lama dalam persatuan ni.So jangan pandai pandai nak buat sesuka hati ko ye..Bukan aku je yang tak suka kat dia tapi ada lagi beberapa orang yang dah mula perasan perangai kekwat dia tu tau!Haa nampak..Bukan aku sengaja sengaja nak buat benci dia..No no no~

Walau apapun alhamdulillah selesai juga majlis tu hari ni and important thing is we had fun doing this thing..Dengan kerjasama kawan kawan yang lain sangat sangat membantu aku dan yang penting diorang banyak juga bagi aku semangat.Almaklumla aku ni menggelabah bila kena buat benda yang tak selalu aku buat.Kalut ntah macam apa je aku ni ;D**perkataan paling glamor masa zaman sekolah "gelabah caduk"hahaha**

Mesti korang tertanya tanya function apa la dok aku gebang gebangkan ni kan..Ala biasa la persatuan wanita wanita ni..Ce teke ce teke??Ahh pikir la dulu.Gambar takde nak update.Tak sempat nak amik amik gambar.Aku tak sediam langsung.Ke sana ke mari.Dah macam orang gile dibuatnya..Yang lagi best bila mak mak datin ni sebut "oooo ini ke azira tu bla bla bla bla kenapa tak azira je yang bla bla bla".Nak cite kang korang aku belagak plak.Tapi nak gtau gakla kan,kira aku ni femes gak la dikalangan kalangan mak mak datin ni.Tadi makan pun dah semeja dengan datuk datin.Cehhh dah jadi orang kuat Datin Z aku sekarang ni..Seyes ahh!**rasa cam poyo plak..huhu..lantaklah!!**

Nway a big thank to tuan rumah yang sudi bagi pinjam tempat,sekali lagi pada kawan kawan yang sentiasa membantu kecuali orang baru tu ye.Anda tidak membantu langsung ok!!~Buat sakit jiwa adalah.Pada abang driver,sorry gara gara lambat habis function abang driver terlepas semayang jumaat.Ampunnnnn...

Ok tu je kot nak gtau buat masa ni.Gambar tak tau bila boleh dapat.Tunggu jela ada nanti aku update k!Apapun aku PUAS semua dah selesai..Bye ;)

No comments:

Post a Comment