Monday, March 14, 2011

Jalan Jalan Cari Makan

Semalam bosan kat umah kitorg pun jalan jalan cari makan la..Ingat nak cari kedai makan Sweetree kat Ampang**terpengaruh tengok Qi dalam rancangan jalan jalan cari makan thari tu;P**.Servey alamat dalam tenet tak jumpa.Aku pun ajak la Encik Suami meronda di The Curve, Damansara**itupun hampir tak nak pegi sebab merajuk dengan Encik Suami sebab lambat keluar..Nasib la abg sayang pandai pujuk adik manja yang keras hati ni..huhu**Konon konon nak la cari baju baru.Round round The curve dulu..Ingat nak g kat kedai yang kat luar tu..Hurmm hujan plak.Cancel la masuk dalam balik tetiba terpandang lak sorang awek ni..Macam kenal..Bila tengok lelama cikit memang kenal la...Awek lama Nabil la..Irma Hasmie..Lain seh muka..Dah pakai tudung..Cute dengan imej baru..Katanya baru lepas balik Umrah..Betul ke??Takpela yang penting semoga akan terus berkekalan lah ye tudung tu..Tutup elok elok ye..Tak moh lama lama nanti nampak jambul ye..hehehe..


So dinner malam tu kat ikea jela..Dah terlanjur ke The Curve..Kitorg pun try la makan benda ni..Tengok si Dyla ngan si Ache makan benda ni macam tak hengat..Aku pun nak try la juga..hehe~

Meat Ball~sedap

Kek Daim~Super sedap!!!!!
Muffin~ok.not bad

Chicken apa ntah namanye~hurmm kureng cikit kot


Dah alang alang makan kat Ikea lepas makan tu round round dalam Ikea...Memang takde dalam agenda pun nak ke Ikea..Dah terlanjur sampai kan..Masuk dalam tu memang rambang biji mata aku di buatnye**almaklum la dah bertahun tak menjejakkan kai di sana** banyak gile barang barang yang membuatkan diri aku teruja.SALE plak tu!!~arggghhhhhh.Geram tahap gaban sebab tak dapat nak beli barang barang tu..Yela kalau aku beli pun mana aku nak letak benda alah tu semua.Umah aku dah la sekangkang kera,umah sewa plak tu.Kalau aku hias bagai nak gile rugi la aku**takpe ziera..SABAR..Kumpul duit pasni beli umah ye**Demi tidak menghampakan diri sendiri aku beli la frying pan,senduk & sudip..Jadila kan..huhu..Dahla takde plastik ahh slumber rock je pegang benda alah tu masuk plak Mall depan tu beli baju..haha..Ahh lantakla..Janji apa yang aku cari aku dapat..

Tapi yang ni takla berapa nak best sangat.Part yang paling best bila terserempak dengan Ustaz Amirul @ Ashraf Muslim masa klua dari Ikea..Pergghhh...Sumpah tak tipu..Hensem yang amat.Muka dahla putih melepak,tinggi lampai plak tu..Dia senyum kat aku la(**,) berdebar debar dada mak dibuatnya..Rasa nak pengsan gak time tu.hahahaha..Sempoi je dia time tu..T-shirt & jeans jew~Tapi dia memang encem la senang cite..Lepas ni kompem tak moh ketinggalan lagi tengok Ustaz Amirul!!hahahaha

No comments:

Post a Comment