Friday, November 23, 2012

Bengkel Cup Cake

  Semalam aku pergi kelas buat cupcake
1st time pergi kelas masak memasak secara official
Actually Bengkel Cupcake ni anjuran PUSPANITA Institut Pengurusan Penyelidikan
So aku dan 2 orang lagi member wakil dari Ibu Pejabat

Nak ke sana takla jauh sangat cuma sesat cikit sebab aku yang bawa kete
Guna gps pun boleh sesat..kui kui kui
Dahnye lambat cikit sampai ke kelas
Tapi ada lagi yang lagi lambat dari kitorang rupanya
Selamat............ 


Ni lah pengajarnye
Encik Shufri
Muda lagi kot orangnye
Ntah ntah baya aku je

Kelas dia memang enjoy
Santai je
Next time boleh lagi pegi kelas dia ni
Tak kedekut ilmu
Kalau nak pegi kelas dia boleh daftar kat SINI
Harga sangat la murah
Memang berbaloi baloi
Lepas kelas siap dapat sijil lagi




Me (**,)

Lia n Kak Efa

  
Aku, Kak Azni n Lia

  
 Kerja kerja jangan curi tulang~



Me n Encik Shufri




 Hasil deko cupcake aku
Macam caca merba
Belasah jela labu....
1st time buat deco ni
Tangan keras macam batu
Erk??
Tapi sekali sekala mencuba apa salahnye kan..
Walaupun hasil tak memberangsangkan 
Tapi tak kisahla
Huhuhu





KAMI

 


No comments:

Post a Comment