Thursday, February 21, 2013

Kembang Kempis Jap Hidung Aku

Assalamualaikum & selamat pagi.. Sarapan dah korang? Hari ni aku bawa bekal nasi goreng. Walaupun tak sehebat mana tapi rasa tetap mantap! Asyik la beli kat cafe jemu dah aku. Hari hari tengok benda yang sama. Bawa bekal lagi bestkan ;)

Hari tu ada kawan pada pegawai aku buat interview, so dia aku yg tukang jawab time tu, ingatkan dia memain je.. Sekali keluar paper betul betul daaa.... Huhuhu.. Keratan akhbar ni pegawai aku yang print and bagi original copy kat aku. Semangat betul dia. Tengah tengah malam siap text aku lagi sebab nak cakap pasal benda ni. Semangat ok!


pssttt cite semalam masuk berita tv3 pastu interview hari tu masuk paper hari yang sama juga. Glamour kejap uollls! Terselit muka aku korang tak nampak?? Haaa kalau tak nampak pendek umur tau.. Baik cakap korang nampak ;P. Kembang hidung jap! Hahaha

No comments:

Post a Comment